Corporatiu Equip de Lingokids

Sabadell Venture Capital participa en la ronda de finançament de 7,3 milions de dòlars a Lingokids

02/10/2018
  • La companyia es prepara per a donar resposta a la creixent demanda mundial d’aprenentatge d’anglès per a joves, estimada en 500 milions de nens menors de 8 anys per al 2020.
  • Des del seu llançament, el 2016, ha registrat un creixement interanual del 300%, i avui compta amb més de 7 milions de famílies registrades en més de 180 països.
  • El seu propòsit és oferir als nens una experiència encara més personalitzada i una major participació dels pares en el procés d’aprenentatge.

Banc Sabadell, a través del seu vehicle d’inversió Sabadell Venture Capital, participarà en una ronda de finançament per valor de 7,3 milions de dòlars per a Lingokids, plataforma online d’aprenentatge d’anglès per a joves. L’accionariat de la firma digital, en el qual Sabadell Venture Capital ja era present juntament amb HV Holtzbrinck Ventures, JME Venture Capital, Big Sur Ventures y Gwynne Shotwell, la presidenta i COO d’SpaceX (l’empresa d’Elon Musk), es reforça a més amb l’entrada de nous socis: Reach Capital, inversor de referència de Silicon Valley en projectes de tecnologia educativa (ed-tech), i les firmes espanyoles Athos Capital i All Iron Ventures. En el total del finançament hi ha inclosos 1,3 milions de dòlars que provenen del programa Horitzó 2020 de la UE

L’objectiu de Lingokids és proporcionar als nens de 2 a 8 anys una metodologia innovadora per aprendre anglès mitjançant activitats, vídeos, jocs i cançons que s’adapten al nivell de coneixements de cada usuari i que permeten gaudir d’una experiència didàctica divertida i personalitzada. Actualment la plataforma és present en més de 180 països i compta amb més de 7 milions de famílies registrades, fet que representa un creixement interanual del 300% des del seu llançament el 2016.

Amb el capital recaptat, l’empresa es proposa d’accelerar el seu creixement, augmentar l’equip de professionals, desenvolupar noves funcionalitats per a l’app i duplicar la seva oferta de continguts originals fins a superar les 2.000 activitats d’aprenentatge a finals del 2019. El seu propòsit es d’oferir als nens una experiència encara més personalitzada i una major participació dels pares en el procés d’aprenentatge, per la qual cosa es renovarà la secció “Padres” de la plataforma, proporcionant nous formats de contingut interactiu i funcions millorades de reconeixement de veu.

Des del seu darrer finançament llavor, el juny del 2017, i després d’una aliança estratègica amb Oxford University Press, Lingokids ha creat un Consell Assessor Educatiu per donar encara més prestigi al seu pla d’estudis. Aquest òrgan, capitanejat per Suzanne Barchers, exeditora en cap i vicepresidenta de LeapFrog, compta amb experts líders en desenvolupament infantil, tecnologia i alfabetització, com  David Pearson, exdegà d’Educació de la Universitat de Berkeley, i Yong Zhao, professor distingit de la Universitat de Kansas.

La companyia també ha estès el seu impacte a través de col·laboracions amb organitzacions com Education First (EF), la Fundació Pies Descalzos de Shakira i la Fundació Reina Rania. En oferir el seu contingut i els seus recursos, Lingokids ajuda a la introducció de noves tecnologies a les aules de les zones desafavorides de Colòmbia, Sudàfrica, Ruanda i Jordània.

Sobre Lingokids
L
ingokids és una plataforma d’aprenentatge d’anglès per a nens de dos a vuit anys amb més de set milions de famílies registrades en més de 180 països. La seva missió és trencar les barreres lingüístiques i crear oportunitats d’aprenentatge equitatives per als nens de tot el món. Lingokids ha recaptat fins avui 10 milions de dòlars en fons de Sabadell Venture Capital, Holtzbrinck Ventures, JME Venture Capital, BigSur, Reach Capital, All Iron Ventures, Athos, les 500 startups de Dave McClure, els socis fundadors de K-Fund, SHO-zemi Innovation Ventures (una sucursal de la principal xarxa d’escoles de tutoria del Japó, SHO-zemi), Incuvest de Singapur i business angels com Gwynne Shotwell, presidenta i COO d’SpaceX.
www.lingokids.com/es

Banco de Sabadell, S.A. Avinguda Óscar Esplà, 37, 03007 Alacant, Inscrit en el Registre Mercantil d’Alacant, tom 4070, foli 1, full A-156980, NIF A08000143.
Entitat de crèdit subjecte a la supervisió del Banc d'Espanya i inscrita en el Registre Administratiu especial amb el número 0081
Adreça de correu electrònic info@bancsabadell.com - Banc de Sabadell, SA, 2014. Tots els drets reservats.